נושא: קצת עזרה בעולם המעצורים תאריך: 6/11/2012 10:14:00 AM
מחבר/ת: לירן מורד
אהלן אני צריך קצת עזרה בנושא בלמי דיסק אני רוכב FR\DH ויש לי hayes stroker trail שלא נראה לי שהם עושים את העבודה הנדרשת כמו שציפיתי מהם אז כמה שאלות.. -מה אתם חושבים על בלמים אלו? -ואם אני רוצה להחליף בלמים לאיזה כדאי לי? אני פתוח להצעות ומקווה שתעזרו לי תודה :)
|