הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2012 8:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איל קידר עם תוכן  נשברה לי שלדת Marin Bolinas Ridge
נושא: נשברה לי שלדת Marin Bolinas Ridge תאריך: 6/11/2012 8:13:00 PM
מחבר/ת: איל קידר

לפני כשנה וחצי קניתי אופני Marin Bolinas Ridge (אלומיניום, זנב קשיח) יד שניה מודל 2009. הבעלים המקורי נסע רק בתל אביב ואני נסעתי מעט בעיר ומעט בדרכי שדות "לבנות". לפני כשבוע נשברה לפתה השלדה במהלך רכיבה.
למרות שברור שהשבר הינו כשל יצור, הן מרין העולמית והן חנות פדלים - נציגיהם בארץ - מתעקשים שהאחריות תנתן רק לבעלים המקורי ורק בהצגת קבלת קניה. יש להם תירוץ מקורי - אנשים אוספים שלדות מהזבל וסוחטים החזרים. האמת - אם זה החשש, אין בעיה להבחין בין כשל יצור לשבר מפגיעה או מכוונה ושלדה שניתנה תמורתה ניתן לנסר אחת ולתמיד. לי זה נראה יותר כמו נסיון להצהיר על אחריות אך לא ממש לתת אותה.

מי שמתכוון לקנות מרין - שיקח את זה בחשבון.
רכיבה מהנה ובטוחה לכולם



חזרה לפורום