נושא: קודם כל תתחדש תאריך: 6/12/2012 9:47:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
אחריות אצל כל החברות היא רק לבעלים המקורי של האופניים. וזה לא ממש משנה איזה חברה הם היו אני מניח שאף יבואן או חברה לא הייתה נותנת לך אחריות על אופניים יד שניה, יש להם אינטרס למכור אופניים חדשים ושלא תקנה יד שניה.
לפעמים יבואנים וחברות נותנים את האופציה לקנות שלדה חדשה במחיר עלות. אבל זה תלוי ואני לא יודע מה הסיפור שלך איתם.
מרין היא חברה מאד וותיקה ואמינה. כל שלדה של כל יצרן יכולה להשבר.
נ.ב. כנראה שהשלדה לא עברה רק רכיבות רגועות בעיר. שלדות לא נשברות שם סתם ככה. ויכול להיות שהיה לך שם סדק שלא ראית לפני שנשבר.
|