הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2012 3:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר נחמד עם תוכן  פגם ביצור- מרין חברה מעולה.
נושא: פגם ביצור- מרין חברה מעולה. תאריך: 6/12/2012 3:16:00 PM
מחבר/ת: אמיר נחמד

קודם כל זה נכון שבדרך כלל נותנים אחריות רק לבעלים המקוריים.
לי היה את הדגם הזה בדיוק (אותו שנתון) וכל מה שעשיתי לו הוא שרד.
לא רכבתי איתן רגוע יחסית לדגם הזה (נווה שלום, קפיצות של בערך של מטר ודברים בסגנון) ותאמין לי כל מה שעשיתי עם האופניים לא שבר או התקרב לשהור את השלדה.
לדעתי היה פגם בייצור או משהו, עכשיו גם אני רוכב על דגם נוסף של מרין (אטק טרייל) וגם הוא לא עושה שום בעיות.
מה שאני הייתי עושה במקומך זה בודק אם עדיין יש לי את הטלפון של המוכר או אם יש לך דרך כלשהי ליצור איתו קשר עשה זאת ותבקש ממנו שיפנה לפדלים.


חזרה לפורום