טקסט הודעת פורום
| 6/13/2012 7:51:00 AM |
|
נושא: Rockshox reverb תאריך: 6/13/2012 7:51:00 AM
מחבר/ת: nativ
יש לי אותו כחודש , אני מאד מרוצה!! לפניו היה לי (X-Fusion) שמבארבע חודשים שהיה לי אותו הוא היה בתיקון כ-3-4 פעמים וכל פעם לבערך שבוע וחצי.
|
חזרה לפורום |
|
|