הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2012 7:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ עם תוכן  Rockshox reverb
נושא: Rockshox reverb תאריך: 6/13/2012 7:51:00 AM
מחבר/ת: nativ

יש לי אותו כחודש , אני מאד מרוצה!! לפניו היה לי (X-Fusion) שמבארבע חודשים שהיה לי אותו הוא היה בתיקון כ-3-4 פעמים וכל פעם לבערך שבוע וחצי.


חזרה לפורום