הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2012 9:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nati o עם תוכן  המשך תגובה
נושא: המשך תגובה  תאריך: 6/15/2012 9:48:00 PM
מחבר/ת: nati o

תודה על התגובה,
אך לא היית חד משמעי.

האופניים נרכשו לפני חודשיים בדיוק מהחנות יד 2 .

האם מקובל לחזור לחנות על תלונת שלדה , האם אתם יודעים כמה שנים אחריות יש על שלדה של חברת iron horse?

תודה


חזרה לפורום