טקסט הודעת פורום
| 6/15/2012 9:48:00 PM |
|
נושא: המשך תגובה תאריך: 6/15/2012 9:48:00 PM
מחבר/ת: nati o
תודה על התגובה, אך לא היית חד משמעי.
האופניים נרכשו לפני חודשיים בדיוק מהחנות יד 2 .
האם מקובל לחזור לחנות על תלונת שלדה , האם אתם יודעים כמה שנים אחריות יש על שלדה של חברת iron horse?
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|