נושא: אחריות וironhorse תאריך: 6/16/2012 12:09:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
לגבי האחריות יש רק לרוכש המקורי ובמקרה של יד שניה מחנות אתה צריך לשאול את החנות שממנה קנית את האופניים. בדרך כלל זה סביב השלושה חודשים.
לגבי ironhorse, החברה נסגרה/התפרקה לפני כ-5 שנים או אפילו יותר אם אני לא טועה לכן כנראה שלא תוכל לשאול אותם...
כמו שכבר אמרו זה לא ממש פשוט ריתוך שנשבר. אתה יכול ללכת לרתך מומחה כדי שייתקן לך את זה אבל אני נגד ריתוכי תיקון בשלדה. אני חושב שכדאי לך לחפש בלוח יד 2 פה באתר ובחנויות אופניים שלדה אחרת שתתאים לך.
ובכל מקרה תחפש בשלדה שלך לראות אם יש עוד סדקים/שברים. ואם אתה מחליט ללכת על שלדה אחרת אז תבקש לבדוק אותה בחנות.
|