נושא: סוף טוב - הכל טוב תאריך: 6/16/2012 12:33:00 PM
מחבר/ת: איל קידר
התברר לי שפדלים ניסו להעביר לי הצעה הוגנת ומכובדת לקנות שלדה חדשה בהנחה משמעותית. עקב אי הבנה לא הגיעה ההצעה אלי. משהובהרה הטעות לשני הצדדים, קיבלתי את הצעתם. היום יצאתי מהחנות עם שלדה חדשה, אישור רכישה -- ואחריות.
בשורה התחתונה - מדובר באי-הבנה - אני לא קיבלתי תשובה ולאחר מכן דחיה והבנתי אותה כתשובה הרשמית, פדלים חשבו שהגישו לי הצעה וקיבלו כעס.
תודה רבה לצוות פדלים ולאסף - מנהל החנות
כל טוב ורכיבה בטוחה לכולם איל
|