טקסט הודעת פורום
6/16/2012 1:24:00 PM
איל קידר
גם לדעתי זה פגם ביצור
נושא:
גם לדעתי זה פגם ביצור
תאריך:
6/16/2012 1:24:00 PM
מחבר/ת:
איל קידר
זו הסיבה שפניתי לנציגים הרשמיים. אני מעריך את פדלים שפעלו לפנים משורת הדין, כפי שכתבתי בסיכום.
חזרה לפורום