הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2012 1:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איל קידר עם תוכן  גם לדעתי זה פגם ביצור
נושא: גם לדעתי זה פגם ביצור תאריך: 6/16/2012 1:24:00 PM
מחבר/ת: איל קידר

זו הסיבה שפניתי לנציגים הרשמיים. אני מעריך את פדלים שפעלו לפנים משורת הדין, כפי שכתבתי בסיכום.


חזרה לפורום