נושא: אופני שבילים בסדר גמור תאריך: 6/16/2012 9:06:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מבחינתי הבעיה הגדולה ביותר שלהם היא הבולם האחורי. הוא לא גרוע, אבל זו חתונה קתולית. מכיון שהוא עובד הפוך (סגור בד"כ ונפתח תחת עומס) אי אפשר להחליפו בבולם אחר אם צריך. חברה שלי אכלה לא מעט קש עם כזה שהתקלקל תכופות - היא קיבלה שרות מצויין מהחנות, ואפילו בולם תחליפי בכל פעם, אבל ההתעסקות לא היתה פשוטה - והאפשרות לקנות משהו אחר פשוט לא קיימת.
|