טקסט הודעת פורום
| 6/20/2012 11:15:00 AM |
|
נושא: קניתי לאחרונה את הזוג השישי שלי מיד 2 תאריך: 6/20/2012 11:15:00 AM
מחבר/ת: r t
יש מה לדעת ולבדוק אבל זה לא בשמים. מצד שני הסיכוי ליפול בגדול הוא קלוש מאוד ותמיד תקבל אופניים בכמה רמות מעל מה שתקבל בחנות תחפש מודעות ושלח לי בפרטי , אני אומר לך מה דעתי ומה צריך לבדוק בהם
|
חזרה לפורום |
|
|