נושא: יד 2 תאריך: 6/20/2012 11:18:00 AM
מחבר/ת: רפאל רוז
אתה קונה יד 2 מחנות או פרטי? אם זה מפרטי אז קח את האופניים לבדיקה בחנות (כמו שעושים עם רכב). אם זה מחנות תראה אם אתה סומך על החנות... אם יש לך חבר טוב שמבין באמת באופניים (ולא אחד שקנה אופניים לפני חודשיים וכבר חושב שמכיר הכל) קח אותו איתך גם לזה וגם לזה.
|