טקסט הודעת פורום
6/20/2012 4:22:00 PM
יורי ניקישנוב
טוב נחזור לנושא בלי היחד 2
נושא:
טוב נחזור לנושא בלי היחד 2
תאריך:
6/20/2012 4:22:00 PM
מחבר/ת:
יורי ניקישנוב
בכל מקרה אני מעדיף חדשות, מישהו יכול להגיד לי אם שווה להשקיע עוד 400 שקל לאופניים השניים?
חזרה לפורום