הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/20/2012 4:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יורי ניקישנוב עם תוכן  טוב נחזור לנושא בלי היחד 2
נושא: טוב נחזור לנושא בלי היחד 2 תאריך: 6/20/2012 4:22:00 PM
מחבר/ת: יורי ניקישנוב

בכל מקרה אני מעדיף חדשות, מישהו יכול להגיד לי אם שווה להשקיע עוד 400 שקל לאופניים השניים?


חזרה לפורום