הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/20/2012 8:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפאל רוז עם תוכן  שווה
נושא: שווה תאריך: 6/20/2012 8:14:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז

למרות שראיתי באתר שההפרש הוא לא 400 אלא 700-800 אבל אם מציעים לך ב400 זה שווה.
ההבדלים:
1. בולם יותר טוב.
2. הילוכים יותר טובים.
3. מעצורי דיסק הידראולי ולא מכני.

למרות זאת אני חושב שאם אתה סגור על אופ]ניים חדשות תוכל למצוא תמורה יותר טובה לכסף שלך באחד משני הדגמים הבאים (גם הם אצל רוזן ומינץ):
1. http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=697&ArticleID=3174&Page=1
זה גם אופני זנב קשיח אבל עם גלגלי 29 מתגלגלים הרבה יותר מהר ושומרים על מומנטום, משככים הרבה יותר טוב זעזועים ומכסחים עליות. היום בזנב קשיח 29 זה כבר כמעט סטנדרט.

2. http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=696&ArticleID=3037&Page=1
זה אופני השיכוך מלא הכי זולות כחדשות שתמצא היום בשוק (שבאמת שוות משהו). יחס מחיר-תמורה מצוין. אפשר למצוא אותם ב-4000.


חזרה לפורום