טקסט הודעת פורום
| 6/20/2012 11:25:00 PM |
|
נושא: פוקוס באד תאריך: 6/20/2012 11:25:00 PM
מחבר/ת: חיים מנדלוביץ
מערכות איכותיות אופניים ומדהימות בעיצוב וביופיים גרמניות דגם 2011 בקרית אונו מול הקניון יש חנות יבואןוניתן להשיגשם היזמניות מדגם שנתון קודם. את האופניים תוכל לראות באתר של פוקוס
|
חזרה לפורום |
|
|