טקסט הודעת פורום
6/21/2012 11:03:00 AM
nir ja
פדאלים crank brothers
נושא:
פדאלים crank brothers
תאריך:
6/21/2012 11:03:00 AM
מחבר/ת:
nir ja
מישהו יודע מה ההבדל בפדאלים של crank brother
בין הדגמים candy-1 ל candy-3?
(חוץ מהמשקל שלהן)
חזרה לפורום