נושא: מדבקות תאריך: 6/21/2012 6:03:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
כבר כמה פעמים שהייתי זקוק למדבקות, לאופנוע ולאופניים, מה שעושים זה פשוט להזמין מדפוס משי, אני אישית הזמנתי מ"חותמות הגשר" בת"א, (יחס אדיב שלא מצאתי במקומות אחרים), העלות הסתכמה בכ 60 ש"ח לתוצאות מדהימות. הבעיה היחידה היא שאתה צריך להביא להם קובץ, וכאן עולה השאלה מה אתה בדיוק צריך והאם יש לך קובץ כזה. אם זו רק מדבקה פשוטה אפשר להביא להם קובץ BMP, אם אתה צריך אותיות חתוכות אזי צריך להכין קובץ וקטורי מתוכנת עריכה.... בקצור עדיף שתדבר איתם לפני שאתה מגיע. בהצלחה.
|