הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2012 1:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  אני בעד ה GT
נושא: אני בעד ה GT תאריך: 6/23/2012 1:56:00 PM
מחבר/ת: יוס י

אבל אתה תרכב עליהם בסוף, אז קח מה שבא לך הכי טוב בעין ;)



חזרה לפורום