טקסט הודעת פורום
6/23/2012 1:56:00 PM
יוס י
אני בעד ה GT
נושא:
אני בעד ה GT
תאריך:
6/23/2012 1:56:00 PM
מחבר/ת:
יוס י
אבל אתה תרכב עליהם בסוף, אז קח מה שבא לך הכי טוב בעין ;)
חזרה לפורום