הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2012 9:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir ja עם תוכן  אז ככה...
נושא: אז ככה... תאריך: 6/24/2012 9:48:00 AM
מחבר/ת: nir ja

אני רוכב על סנטה כרוז..רכיבת אולמאונטיין..פעם בשבוע...פארק קנדה יער בן שמן וכ"ו


חזרה לפורום