הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2012 11:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפאל רוז עם תוכן  לא אחי...
נושא: לא אחי... תאריך: 6/25/2012 11:32:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז

אורך הזרועות זה בעיקר עניין של מידה (מה הגובה שלך?).
על שלדות קטנות (לאנשים קטנים) בד"כ במידה S- יהיו זרועות קצרות (170 מ"מ).
על שלדות במידה M+ יהיו זרועות ארוכות (175 מ"מ).

שים לב שמדובר בסה"כ בחצי ס"מ של הבדל- לא משהו שיגרום לך לפגוע בקרקע יותר פעמים.
ההבדל הוא כמו שנאמר בעיקר בכוח המינוף- ככל שהזרוע תהיה יותר ארוכה יהיה יותר קל לסובב את הציר.
קצת המחשה של הפיזיקה- תדמיין אורך זרוע של 10 סמ"ר- תידרש להרבה כוח כדי לסובב את הציר ולעומת זאת תדמיין אורך זרוע של חצי מטר- יהיה הרבה יותר קל לסובב את אותו הציר. (כמו שאתה פותח ברגים של גלגל רכב בתיקון פנצ´ר- ככל שהידית יותר ארוכה אתה יכול לסובב אותה יותר בקלות).

אחרי החפירה הזאת הבנת?


חזרה לפורום