הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2012 11:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר נחמד עם תוכן  כן
נושא: כן  תאריך: 6/26/2012 11:55:00 AM
מחבר/ת: אמיר נחמד

אבל הבדל כל כך משמעותי? אני מטר שמונים וזרועות הקראנק שלי הן 170מ"מ אז אם אני אחליף לארוכות יותר אני ארגיש הבדל משמעותי?


חזרה לפורום