טקסט הודעת פורום
6/26/2012 11:55:00 AM
אמיר נחמד
כן
נושא:
כן
תאריך:
6/26/2012 11:55:00 AM
מחבר/ת:
אמיר נחמד
אבל הבדל כל כך משמעותי? אני מטר שמונים וזרועות הקראנק שלי הן 170מ"מ אז אם אני אחליף לארוכות יותר אני ארגיש הבדל משמעותי?
חזרה לפורום