טקסט הודעת פורום
6/26/2012 5:04:00 PM
יאיר צ
אפשר המלצה לשעון דופק, מהירות לאופניים?
נושא:
אפשר המלצה לשעון דופק, מהירות לאופניים?
תאריך:
6/26/2012 5:04:00 PM
מחבר/ת:
יאיר צ
אני רוכב מתחיל, אין צורך להשתגע.
חבר שלי המליץ לי על השעון שלו - Polar CS200cad.
אשמח לשמוע תגובות.
חזרה לפורום