הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2012 5:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור אלקובי עם תוכן  לא התלהבתי מהמראה של ה- GT ומהמחיר. מה לגבי...
נושא: לא התלהבתי מהמראה של ה- GT ומהמחיר. מה לגבי... תאריך: 6/26/2012 5:36:00 PM
מחבר/ת: דרור אלקובי

מה לגבי CUBE ANALOG?

http://www.cube.eu/de/29er/analog-29/


חזרה לפורום