טקסט הודעת פורום
6/26/2012 5:36:00 PM
דרור אלקובי
לא התלהבתי מהמראה של ה- GT ומהמחיר. מה לגבי...
נושא:
לא התלהבתי מהמראה של ה- GT ומהמחיר. מה לגבי...
תאריך:
6/26/2012 5:36:00 PM
מחבר/ת:
דרור אלקובי
מה לגבי CUBE ANALOG?
http://www.cube.eu/de/29er/analog-29/
חזרה לפורום