טקסט הודעת פורום
| 6/27/2012 10:07:00 AM |
|
נושא: ב 1500 יד 2 אתה יכול לקבל הרבה יותר! תאריך: 6/27/2012 10:07:00 AM
מחבר/ת: r t
וחוץ מזה אני דווקא בעד ההרדרוק - משקל נוצה ותבדוק לגבי המפרט למי יש טוב יותר ולא מה יפה לעין. קח בחשבון סחירות טובה יותר לספשלייזד כשתרצה למכור
|
חזרה לפורום |
|
|