הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2012 10:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  r t עם תוכן  ב 1500 יד 2 אתה יכול לקבל הרבה יותר!
נושא: ב 1500 יד 2 אתה יכול לקבל הרבה יותר! תאריך: 6/27/2012 10:07:00 AM
מחבר/ת: r t

וחוץ מזה אני דווקא בעד ההרדרוק - משקל נוצה ותבדוק לגבי המפרט למי יש טוב יותר ולא מה יפה לעין.
קח בחשבון סחירות טובה יותר לספשלייזד כשתרצה למכור


חזרה לפורום