נושא: GT Karakoram 1.0 אלפיים חמש מאות שח בלבד תאריך: 6/28/2012 12:07:00 AM
מחבר/ת: שלמה
אני קניתי אופני הרים GT Karakoram 1.0 ב 3500 ש"ח לפני כחודשיים. נסעתי בהם מהעבודה הביתה בלבד. ועכשיו אני מעוניין להיפטר מהם כי אני במצוקה כלכלית קלה ולוקח טרמפים לעבודה. אם אתה מעוניין לקנות אותם חדשות עוד עם אחריות, אני מוסיף על חשבוני מנעול איכותי ומשאבה רק 2500 ש"ח
שלמה 054-74-750-74 שנינו נרוויח
|