הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2012 1:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Vlady Verus עם תוכן  כמה שאלות.
נושא: כמה שאלות. תאריך: 6/29/2012 1:40:00 AM
מחבר/ת: Vlady Verus

שלום לכולם! :)

כרוכב אופניים מקצועי אני חייב עזרא טכנית ממכם...

אני לא ממזמן התחלתי לרכב דאונהיל בצפון... עד היום הייתי רוכב אורבן (סטריט זנב קשיח) עכשיו קניתי Specialized Big Hit FSR-2005 ואני צריך כמה עצות ממכם...

שאלה הראשונה : אפשרי לעשות לדאונהיל סינגל ספיד?.

שאלה שניה : מת לי הברקס האחורי אין לי מושג למה אין נזילות אין נזקים לקבל שלו (HAYES-9) אני לא יודע למה הוא פשוט הפסיק לעצור הידית נלחצת רגיל הרפידות נצמדות אבל מאד מאד חלש והברקס לא מגיב.

שאלה שלישית : איפה אני יכול לקנות צמיג 26/2.50 וצמיג אחורי 24/3.00 באיזור הצפון?.

כל הדאונהילרים אם יש לכם כל מיני טיפים והמלצות אני מאד ישמח לשמוע =]
תודה לכולם ולילה טוב!. :night:


חזרה לפורום