הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2012 7:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפאל רוז עם תוכן  גרמין
נושא: גרמין תאריך: 6/29/2012 7:54:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז

אני רוכב עם גרמין 405. מאוד מרוצה כי הוא כולל בתוכו את הGPS (לא כמו פולאר שדורש משדר נוסף). החיסרון שלו זה שאחרי 6 שעות עבודה עם GPS הסוללה מתרוקנת. לא יודע כמה זמן זה אצל אחרים. בכל אופן יש להם גם דגמים עם יותר זמן סוללה שמותאמים לאופניים.


חזרה לפורום