נושא: גרמין תאריך: 6/29/2012 7:54:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז
אני רוכב עם גרמין 405. מאוד מרוצה כי הוא כולל בתוכו את הGPS (לא כמו פולאר שדורש משדר נוסף). החיסרון שלו זה שאחרי 6 שעות עבודה עם GPS הסוללה מתרוקנת. לא יודע כמה זמן זה אצל אחרים. בכל אופן יש להם גם דגמים עם יותר זמן סוללה שמותאמים לאופניים.
|