טקסט הודעת פורום
| 7/3/2012 12:32:00 PM |
|
נושא: צודק בשנה תאריך: 7/3/2012 12:32:00 PM
מחבר/ת: רמי קנטור
נכון, השנה של שניהם היא איזור 2008. אז אני מאמין שאני אלך על המרידה.. ב4500 אני אוכל לקנות מקסימום את ה 300 one twenty הן פחות טובות כמובן מה AM800 אגב המרידה AM800 ב 3500, עסקה טובה?? תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|