נושא: אהה... תאריך: 7/4/2012 10:55:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה
4 שנים... לא עסקה מדהימה עבור מרידה,. אבל זה כבר לא משהו אוביקטיבי. תבדוק את זה:
נראה לי סבבה במחיר. ואם תתמקח אוליי תחסוך עוד טיפה:
http://www.harim.co.il/yad2/MarketViewItem.asp?ID=139040#Image
וזה כבר ליגה אחרת. ואותו תקציב:
http://www.harim.co.il/yad2/MarketViewItem.asp?ID=143129#Image
|