הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2012 10:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  אהה...
נושא: אהה... תאריך: 7/4/2012 10:55:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

4 שנים... לא עסקה מדהימה עבור מרידה,. אבל זה כבר לא משהו אוביקטיבי.
תבדוק את זה:

נראה לי סבבה במחיר. ואם תתמקח אוליי תחסוך עוד טיפה:

http://www.harim.co.il/yad2/MarketViewItem.asp?ID=139040#Image


וזה כבר ליגה אחרת. ואותו תקציב:

http://www.harim.co.il/yad2/MarketViewItem.asp?ID=143129#Image


חזרה לפורום