טקסט הודעת פורום
| 7/4/2012 2:21:00 PM |
|
נושא: תודה! תאריך: 7/4/2012 2:21:00 PM
מחבר/ת: רמי קנטור
ה commencal הן L ואני צריך M (אני 1.73) ה GT נראות טוב אבל הן לא קצת פחות טובות מהמרידה? המעבירים במרידה הם XT ו LX והבולם הקדמי הוא 135. תודה על העזרה!
|
חזרה לפורום |
|
|