נושא: בעקון כן אבל אני לא הייתי עושה את זה תאריך: 7/4/2012 10:28:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
אם אתה עם צמיגים חדשים אז זה אפשרי להתקין אותם עם הערכה. שים לב לרוחב החישוק- הפנימי הוא 18. מצד שני הערכה מתאימה ל17-19 ממ, וזה אומר שהחישוק מתאים.
מה שנשאר לך עכשיו זה לגשת לפעולה או לקרוא הלאה...
חשוב: *האספן הוא צמיד קליל ובעל נפח גדול- חסרון *צמיגי טיובלס עדיפים גם בשימוש עם טיובלס ביתי. *צמיגים שאינם טיובלס עדיף ואף רצוי להשתמש בחדשים, ועדיף עם כאלה שהם "מוכני טיובלס" (TUBELEESS READY) לדוגמא שוולבה עם דפנות סנייק סקין או שפשלייזד 2BLISS. *צמיג רגיל יכול לעבוד, אבל מנסיון, הוא יכול פתאם להתקפל בקטנה ולשחרר אוויר, דבר שהוא "די" מסוכן כאשר זה קורה בגלגל הקדמי, ובירידה... *תקרא פה אוליי תחעים עוד קצת: http://sc.tapuz.co.il/shirshurCommuna-30131-48888720.htm
אני אישית לא הייתי מרכיב את האספן עם טיובלס ביתי.נקודה.
|