נושא: שניהם סבבה - אני... תאריך: 7/4/2012 10:46:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
אחרי הזנב קשיח לא חלמתי על 6 אינטש או מה אני רוצה. ואז קניתי סנטה הקלר עם קרוב ל6 אינטש מהלך. עד היום, אחרי 6 שנים, אני עדיין מאושר ולא חושב על להחליף.
תעמיד לי את המרידה מול הקומנסל ואין לי בעיה להחליט. קומנסל. אבל תעשה רכיבת מבחן כלשהי על שניהם ותחליט.
|