הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2012 11:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אופיר אמזלג עם תוכן  הצמיגים חדשים, ויש עדויות ברשת שזה עובד..
נושא: הצמיגים חדשים, ויש עדויות ברשת שזה עובד.. תאריך: 7/4/2012 11:04:00 PM
מחבר/ת: אופיר אמזלג

תודה שי על התגובה המפורטת !! :rating:

הצמיגים חדשים (האופניים בני חודש) עשו בקושי 100 ק"מ.
חשבתי לשדרג רק את האחורי, הצמיג האחורי הוא: MAXXIS ASPEN, 26"x2.25", FOLDING BEAD
מבחינת מה שקראתי ברשת ניתן להפוך אותו לטיובלס, גם שאלתי ברוזן על שידרוג לטיובלס אמרו שאפשרי רק עולה 160 לגלגל !!

אם הבנתי נכון, הסיבה שאתה שולל היא העובי של הצמיג ?


חזרה לפורום