טקסט הודעת פורום
| 7/5/2012 11:08:00 PM |
|
נושא: איזה תיק שתייה אתם ממליצים לרכיבות מתחילים? תאריך: 7/5/2012 11:08:00 PM
מחבר/ת: יאיר צ
רכיבות מתחילים, אם כי עדיף שזה ישרת אותי לטווח הרחוק. רוכב כרגע סביב ה-30-35 ק"מ, מאמין שבעתיד זה יגדל.
תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|