נושא: אשמח לקבל המלצה על מנשא אופניים איזי קוויק תאריך: 7/6/2012 7:23:00 PM
מחבר/ת: שי
חברים שלום, אשמח לקבל המלצה ממי שיש לו ניסיון או שמע על מנשא אופניים איזי קוויק. יש עליו כרגע דיל בגרופלי והמחיר שלו ממש טוב, אשמח לקבל המלצה מבחינת איכות המוצר.
http://www.groupli.co.il/%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%94_%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA%D7%99%D7%AA_%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%9C%D7%99/deals/%D7%9E%D7%A0%D7%A9%D7%90-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-ez-quick-%D7%90%D7%99%D7%96%D7%99-%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A71/
|