הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/10/2012 9:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר נחמד עם תוכן  בולם קפיץ
נושא: בולם קפיץ תאריך: 7/10/2012 9:34:00 PM
מחבר/ת: אמיר נחמד

כרגע אני רוכב על אופני 6 " עם בולם אוויר מאחורה. רכבתי על אופניים אחרות של חברים ובולמי קפיץ הרגישו לי הרבה יותר טוב, ניסיתי גם את אותן אופניים עם בולם קפיץ ועם בולם אוויר והקפיץ פשוט הרגיש לי טוב יותר.
השאלה שלי היא אם יש קפיץ אחורי לאופני 6 " ?


חזרה לפורום