נושא: יש בולמי קפיץ בכל המידות ובכל הרמות תאריך: 7/11/2012 7:21:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
כדאי לדעת שישנם מתלים שמתוכננים סביב ההתנהגות השונה של בולמי אויר, ומתלה כזה יתנהג פחות טוב עם בולם קפיץ. ישנם אפילו דגמים שבהם היצרן אוסר על שימוש בבולם קפיץ, והרכבת בולם קפיץ עשויה לבטל את האחריות!
ולאחר שזה נאמר, גם אני מעדיף בולמי קפיץ בשל הפעולה החלקה יותר שלהם. שלדת הFR שלי (Freeride-Trail על פי היצרן) הגיעה עם בולם אויר (מהלך משתנה "6-"7), ולאחר שנה שבה לא הצלחתי בשום אופן להגיע לכיוונון שיהיה לי נעים ומתאים לכל התנאים החלפתי לבולם קפיץ איכותי אך פשוט יותר מהמקורי - והאופניים קיבלו חיים חדשים כמעט ללא כיוון. שלדה אחרת שיש ברשותי (של אותו יצרן, דרך אגב) תוכננה סביב בולם אויר, ומתנהגת נהדר (בהתאם לייעוד) עם בולם אויר, ואין לי שום כוונה להחליף שם.
בשורה התחתונה - אם יש ברירה אני מעדיף בולם קפיץ, על פי רוב, אבל זה לא גורף...
מקוה שעזרתי ולא בילבלתי...
אילו אופניים יש לך?
|