הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/12/2012 9:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפאל רוז עם תוכן  חריקות מהמעצורים
נושא: חריקות מהמעצורים תאריך: 7/12/2012 9:39:00 PM
מחבר/ת: רפאל רוז

שלום חברים
מעוניין להתייעץ איתכם בפתרון בעייה.
כמעט בכל רכיבה אני שומע מדי פעם חריקות מהמעצורים- החריקות נשמעות באופן אקראי ולא בזמן בלימה, אבל לא משפיעות על תנועת האופניים. אבל הן פשוט מחרפנות אותי.

האופניים GIANT ANTHEM 29 חדשות יחסית, בקושי עברו 200 ק"מ, אבל גם 200 ק"מ אמור להיות תקופת הרצה מספיקה לבלמים.
המעצורים הם AVID ELIXIR 3. דיסק קדמי 180 מ"מ ואחורי 160 מ"מ.
הידיות מרגישות קצת קשיחות מדי, נגיעה קלה והגלגל ננעל.

מה לדעתכם הפתרון? להוציא שמן מהמערכת? להחילף רפידות?


חזרה לפורום