נושא: הנושא ידוע ובעייתי, אל תבזבז כסף תחליף לשימאנו תאריך: 7/12/2012 11:27:00 PM
מחבר/ת: אריקו שגיא
הנושא מטריד את כל העולם כבר מספר שנים כולל הויברציות מהברקס האחורי על השילדה. AVID האלו ממש מכה ומדהים מדוע הענקיות (טרק, גיאנט וספשלייזד ועוד) משתמשים בברקסים האלו כאשר הבעייה קיימת כבר מספר שנים. קיימים מדריכים לניסיונות להחליף רוטור וכו´. מניסיון כלום לא עבד חוץ מלהחליף לשימאנו SLX או XT המעולים ! קיים הנושא כבר בMTBR 4 שנים ! זה יותר מידי זמן ו AVID לא מצאו פיתרון. :mad:
|