נושא: כדאי שתקראו נושא שנפתח מ 2008 ועד היום MTBR תאריך: 7/13/2012 7:54:00 AM
מחבר/ת: אריקו שגיא
ב MTBR הוא כבר נקרא MEGA THREAD משנת 2008 ועד היום וכולל 36 עמודים על הנושא לא מספיק לכם???? להלן הקישור: http://forums.mtbr.com/brake-time/juicy-brake-turkey-warble-vibration-mega-thread-425196-36.html
כמות כזו של תלונות על ויברציות ורעשים היא מטורפת וניסו שם הכל - אין מה לעשות AVID אלו ברקסים בעייתיים מאד ואיכותם מוטלת בספק. אני אגב מאשים את חברות האופניים שממשיכות להשתמש בהם לאור הבעייתיות הידועה ! לא יכול להיות שבכל העולם מתלוננים עליהם ועל שימאנו - כלום ! לכן אתה תעשה מה שבא לך (אתה ילד גדול :) ) מניסיון רע מאד איתם וניסיון של הכל כולל מהחלפת רפידות, רוטורים, בלידינג ועוד ועוד. ככל שתישפוך יותר כסף עליהם רק תצטער אני מצטער שככה אני כותב אבל זו המציאות
|