טקסט הודעת פורום
| 7/13/2012 3:40:00 PM |
|
נושא: :rating: מסלול 3 שלך חביב עלי תאריך: 7/13/2012 3:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
רק שאני מתחיל אותו מכנף, כמובן... מס 1 זה בכביש?
ולגבי אימפריאל - מכיר ומוקיר את הסניף הטברייני, אבל טרם ביקרתי בסניף ה"חדש" באפיקים.
|
חזרה לפורום |
|
|