הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2012 9:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון אוליבקוביץ עם תוכן  אבד חיישן הנצמד לרצועת חזה של שעון פולאר
נושא: אבד חיישן הנצמד לרצועת חזה של שעון פולאר תאריך: 7/14/2012 9:40:00 AM
מחבר/ת: ירון אוליבקוביץ

החיישן שחור, אבד היום (שבת) בפארק קנדה.
נא ליצור קשר 054-5659890


חזרה לפורום