טקסט הודעת פורום
7/14/2012 9:40:00 AM
ירון אוליבקוביץ
אבד חיישן הנצמד לרצועת חזה של שעון פולאר
נושא:
אבד חיישן הנצמד לרצועת חזה של שעון פולאר
תאריך:
7/14/2012 9:40:00 AM
מחבר/ת:
ירון אוליבקוביץ
החיישן שחור, אבד היום (שבת) בפארק קנדה.
נא ליצור קשר 054-5659890
חזרה לפורום