הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2012 10:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר צ עם תוכן  כשיש פנצ´ר בשטח ומחליפים פנימית, מתקנים את הפגומה?
נושא: כשיש פנצ´ר בשטח ומחליפים פנימית, מתקנים את הפגומה? תאריך: 7/14/2012 10:08:00 PM
מחבר/ת: יאיר צ

אני חדש בכל הסיפור הזה. היה לי פנצ´ר בשטח.
מה שעשיתי זה החלפתי את הפנימית עם הפנימית ספייר שלי (עם ג´יפה) ואת הפגומה זרקתי.

מה התהליך שאמורים לעשות באמת?
האם מתקנים את הפגומה ומשתמשים בה? האם מחליפים ומתקנים את הפגומה אחר כך? האם זורקים?

ואם מתקנים משהו - עם אילו כלים עושים את זה?

תודה!


חזרה לפורום