נושא: כשיש פנצ´ר בשטח ומחליפים פנימית, מתקנים את הפגומה? תאריך: 7/14/2012 10:08:00 PM
מחבר/ת: יאיר צ
אני חדש בכל הסיפור הזה. היה לי פנצ´ר בשטח. מה שעשיתי זה החלפתי את הפנימית עם הפנימית ספייר שלי (עם ג´יפה) ואת הפגומה זרקתי.
מה התהליך שאמורים לעשות באמת? האם מתקנים את הפגומה ומשתמשים בה? האם מחליפים ומתקנים את הפגומה אחר כך? האם זורקים?
ואם מתקנים משהו - עם אילו כלים עושים את זה?
תודה!
|