נושא: אני מקווה שלא זרקת את הישנה בשטח.... תאריך: 7/15/2012 12:11:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מחיר הפנימיות היום לא גבוה, ולי אישית לא שווה ההתעסקות עם תיקון הפנצ´ר.
אבל בהחלט אפשר - יש דבקים מצויינים ומדבקות עם או בלי דבק - עליך לפרק את הפנימית מן הגלגל, למצוא את החור/ים (הטבלת הפנימית המנופחת בגיגית מים מקלה מאוד על העניין), לנקות את המקום ולהדביק על פי הוראות יצרן המדבקות או הדבק.
אתה זקוק לכלים לפירוק הגלגל (רוב הגלגלים היום ניתנים לפירוק ללא כלים), ולכפות לחליצת הצמיג (הרוב המכריע של צמיגים ושל חישוקים מאפשרים פירוק הצמיג גם ללא כלים).
בהצלחה.
דרך אגב וסליחה על הניג´וס, אבל אני שב ומזכיר לכל מי שקורא כאן לקחת את הפנימית הפגומה לפח הקרוב. המפגע העיקרי והמורגש ביותר של רוכבי אופניים בשטח הוא הפנימיות הנותרות בשטח, וזה מכוער, מקומם ומזיק.
תודה
|