נושא: אני תמיד מתקן כשאפשר. תאריך: 7/15/2012 11:36:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה
יש פנצ´רים קטנים שלא תמיד מצדיקים החלפה. אחרים, כמו סנייק בייט הם קצת יותר בעיתיים. בגלל שאני רוכב לעבודה, בלילות וגם בשבתות, ומגיע לצריכה גבוה של חלקי חילוף ולכן חבל לי לזרוק ולקנות חדש. אני לוקח הביתה את המפונצ´רת ומשקיע 5-10 דקות, שם בשקית ושומר להחלפה הבאה.
הנה לינק לדיל בדיל אקסטרים, 50 פצ´ים ודבק: http://www.dealextreme.com/p/bicycle-tire-tube-repairing-patches-with-glue-26263 זה בערך המחיר שתשלם בחנויות באקץ על 5 פצ´ים באותה איכות.
אני לא מתבייש לפעמים להרחיק לכת ולהעביר את החומר מפנימית חסרת תקנה לפנימית אחרת. אם תרצה, אוכל לפרט.
בהצלחה
|