נושא: קצת בעייתי תאריך: 7/15/2012 12:07:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
נראה לי שעם כל הרצון הטוב יהיה קשה כאן לעזור לך. על מה בנך רכב? איזה סגנון? מה התקציב? וגם אם מישהו יציע לך אופניים, עדיין תצטרכי לבדוק אותם ולהחליט בעצמך שאת קונה אותם כאשר אין לך אחריות ואת לא יודעת אם בנך יאהב אותם. בקצור מה שאני מציע זה שתפני לחנות קרובה ותבקשי שם פתרון(חדש או משומש ע"פ התקציב ובאם יש משהו רלוונטי את יכולה לבוא עם בנך מבלי לסגור עסקה), אני מעריך שקנייה מחנות היא קצת יותר יקרה מיד שנייה אבל בשבילך נראה לי שזה יותר בטוח. בהצלחה.
|