הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2012 1:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  tal halpern עם תוכן  למה לא לשדרג...
נושא: למה לא לשדרג... תאריך: 7/16/2012 1:30:00 AM
מחבר/ת: tal halpern

יכול לשדרג, ברור. העניין שזה יהיה לו הרבה יותר יקר לכן כדאי שיבחן כבר החלפה מלאה .
סט דאור מלא, לא כולל בולם קדי עולה כ 3500 שח לא כולל גלגלים ובולם קדמי שהוא ככ קריטי לרכיבה מהנה... יד 2 אופני זנב קשיח רמת ביניים יקבל הרבה יותר.


חזרה לפורום