טקסט הודעת פורום
| 7/16/2012 7:48:00 AM |
|
נושא: שקית נילון בתיק תאריך: 7/16/2012 7:48:00 AM
מחבר/ת: מאור שרייבר
יש לי שקית נילון בתיק למקרה של פנצ´ר אני שם את המפונצ´רת בשיק כדי שלא ישפך החומר בתיק וזורק בפח הקרוב. אכן גועל נפש מה אנשים עושים לסביבה ואיזה טינופת הם משאירים. ישנם קטעים בבן שמן מטונפים ממש גועל נפש. :mad:
|
חזרה לפורום |
|
|