הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2012 7:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור שרייבר עם תוכן  שקית נילון בתיק
נושא: שקית נילון בתיק תאריך: 7/16/2012 7:48:00 AM
מחבר/ת: מאור שרייבר

יש לי שקית נילון בתיק למקרה של פנצ´ר אני שם את המפונצ´רת בשיק כדי שלא ישפך החומר בתיק וזורק בפח הקרוב.
אכן גועל נפש מה אנשים עושים לסביבה ואיזה טינופת הם משאירים.
ישנם קטעים בבן שמן מטונפים ממש גועל נפש. :mad:


חזרה לפורום