הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2012 10:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתנאל דנינו עם תוכן  אחלה פורום....
נושא: אחלה פורום.... תאריך: 7/16/2012 10:31:00 AM
מחבר/ת: נתנאל דנינו

אני אסביר את עצמי...
לא מזמן רכבתי את נוף הגלבוע (משני הכיוונים) ועוד מסלול ארוך קצרין-עפולה... בשלב מסויים הרגשתי שהברקסים לא נותנים מאה אחוז ואני מאמין שזה בגלל התחממות הרפידות ואלסטיות הכבל הבנתי שבלמים הידראולים נותנים יותר כח בלימה לכן החלטתי לשדרג.
עכשיו...
יש לי אפשרות שיביאו לי את ה AVID ELIXIER 5 בכ150$ (כ600 ש"ח) או SHIMANO SLX ב210$ (כ850 ש"ח)
מה דעתכם?


חזרה לפורום