נושא: החלטה נבונה... תאריך: 7/16/2012 11:39:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
ואין צורך שתסביר את עצמך או תצטדק ;) כח העצירה משמעותית טוב יותר וגם בבלימות ארוכות. אני אישית מעדיף את השימנו בגלל הפשטות בתחזוקה שלהם למרות שלאביד יש את היתרונות של נוזל הידראולי סינטטי. אם אני לא טועה 850 ש"ח על ה-SLX זה פחות או יותר המחיר של חדש בארץ. ממליץ לך גם לחפש מגורה לואיס ביד 2 (אם מתחשק לך להתעסק עם זה).
|